FANDOM

Modelo:Gai

Homes tomando Guara gay.jpg

Vostede e o seu mozo bebendo guara gay

  1. REDIRECT Modelo:Cita

O produto para homosexuais non é tan novo así. Foi lanzado o 24 de xaneiro de 2007 na praia de Ipanema, pero como aínda non saíu do armario, pode ser que alguén non coñeza. O Guara Gay é un guaraní que só presta no consumido ben xeado e rápido, pero ten un slogan sensacional... "Beba sen preconceito".

Historia Editar

Gaura Gay no mercado carioca.jpg

Despois do éxito da venda de produtos para homosexuais, como vibradores. Así, un empresario brasileiro, creou o inusitado refresco Guara Gay, bebida co mesmo sabor do Guarana Antartica, porén con unha fórmula máxica. A marca non é unha campioa de vendas como Coca-Cola pero xa ten identidade propia. Tanto así que, segundo a sede do lado Rosa da Forza, un comprador do Río de Xaneiro, chamado MarceloGaynard24, encheu un camión de Guara Gay, que tivo como destino a última edición da Parada Gay de San Paulo.

Modelo:Cit2

Pinga Gay.jpg

A fábrica das bebidas queda instalada nunha área de 24 mil metros cadrados en Jacarepaguá, emprega 6924 persoas e produce, ademais do Guara Gay, o Guara lésbica (refresco de guaraní con sabores machos) e unha serie de outros produtos, que van de zumes ata auga mineral. Alí saen cada mes aproximadamente 24 millóns de vasos de Guara Gay, Gingay (outro refresco de guaraní, con sabor de froitas, pero a liña máis popular) e Guara Gay. E 2,4 millóns de botellas soamente de Guara Gay, sen contar os outros produtos, que son a auga mineral e os refrescos cor rosa.

Ficheiro:Guaragay preconceito.jpg‎

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou